De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha YH-L700A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

piekeltje 31-10-2022

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Yamaha YH-L700A

Tijdens het uitpakken van de hoofdtelefoon greeg ik gelijk een wow! gevoel. De omdoos was mooi en in de omdoos zat een case. De hoofdtelefoon zat er opgevouwen in. Toen ik hem op wou zetten bleek de kleinste stand eigenlijk nog te groot en zakte de hoofdtelefoon af. Over het geluid heb ik absolutt niks te klagen. Het is alsof je een live concert bijwoont bij het luisteren naar Spotify. Ook bij het bellen is het alsof je een 1 op 1 gesprek voert. De noise cancelling werkt fantastisch. In het verkeer het ik hem wel uit ivm veiligheid. De batterijduur is tevens een positief punt. bijna 30 uur non-stop luisteren. Kortom een prima hoofdtelefoon met 1 minpuntje, hij kan niet nog kleiner gemaakt

Pluspunten

• Geen snoer
  • Norse cancelling
  • Goede passieve en actieve

Minpunten

• zwaar
  • Kleinste stand niet klein genoeg bij klein hoofd

Tim 24-10-2022

Top koptelefoon

Geschreven voor: Yamaha YH-L700A

Na enkele weken de Yamaha YH-L700A koptelefoon te hebben gebruikt ben ik alleen maar enthousiaster geworden. Alhoewel de koptelefoon in de wat hogere prijsklasse valt vind ik het product zijn geld ook zeker waard. Voorheen was dit de reden dat ik twijfelde om de koptelefoon aan te schaffen maar kan ik zeggen dat ik hier echt geen spijt van heb. In vergelijking met de draadloze oortjes en koptelefoon die ik eerder gebruikte en uit de midden prijsklasse zitten, is er maar degelijk een verschil te horen. Liedjes die ik al jaren luisterde krijgen door de koptelefoon van Yamaha ineens extra instrumenten te horen die ik eerder nooit had gehoord.

Daarbij klinkt de muziek door de koptelefoon ontzettend vol en helder. het heeft een rijke bass waardoor het ook erg geschikt voor elektrische muziek (Techno/ EDM/ hardstyle). Echter, in het algemeen luister ik voornamelijk naar Rock muziek en dergelijke waarbij de koptelefoon zich erg leent voor deze muziek. De verschillende instrumenten krijgen allemaal een extra toevoeging aan de nummers en kunnen goed van elkaar onderscheiden worden.

Wat ik verder nog een bijzonder goede bijkomstigheid vind is het geluid van de koptelefoon wanneer je deze gebruikt bij het bekijken van films. Omdat ik in een appartement woon is een home cinema set geen optie maar biedt de koptelefoon een prima alternatief. De dialogen zijn goed te verstaan en door de gebalanceerde bass krijgt het geluid uit de film een rijke beleving. Tot slot hoor je de geluiden van verschillende kanten op je afkomen door de 3D sound.

Al met al ben ik ervan overtuigd dat ik nog jaren plezier ga hebben met de koptelefoon. Ik kan niet bepalen of het echt de sound is die je zoekt in een koptelefoon maar ben van mening dat je de Yamaha YH-L700A altijd moet uittesten als je op zoek bent naar een koptelefoon uit de wat hogere prijsklasse.

Pluspunten

• Gedetailleerd geluid
  • Volle en gebalanceerde bass
  • Films kijken (3D sound)
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Prijs (hogere prijsklasse)

Lovy 24-10-2022

Top kwaliteit koptelefoon met een heerlijk gevoel

Geweldige koptelefoon!
Het is een prijzige, maar het geluid is geweldig en heb nog nooit zo'n comfortabele koptelefoon gehad.
De bas zorgt voor een glimlach en de accuduur is ook zeker niet over te klagen.
Met een app kan je meerdere instellingen wijzigen, helaas kan dit niet op de koptelefoon.

Het enige minpuntje aan de koptelefoon is dat de aan/uit knop bizar lang ingedrukt moet worden waardoor ik hem soms aan laat staan.

Al met al is het een aanrader voor een wat breder budget . De looks maken het af.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort

Minpunten

• De aan/ uit knop
  • Simpele noise cancel

Jurre 24-10-2022

Waanzinnige koptelefoon

Geschreven voor: Yamaha YH-L700A

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een beest van een koptelefoon is dit. Ja hij is duur, maar alles aan de koptelefoon rechtvaardigt de prijs. Hij valt wat groot rond het hoofd, maar dat is voor mij geen probleem. De oorschelpen zijn comfortabel en de zachte hoofdband zorgt er ook voor dat het goed zit. Uren achter elkaar met de Yamaha YH-L700A op is geen probleem, want het comfort is gewoon super goed. Enige minpuntje is misschien dat hij door de grote pasvorm en het wat hogere gewicht niet altijd goed blijft zitten als je bukt. Bijvoorbeeld tijdens het stofzuigen heb ik dit gemerkt. Verder gebruik ik hem eigenlijk alleen achter de computer tijdens het werken. De geluidskwaliteit is dan echt subliem, en de koptelefoon zit heel erg fijn. De bijgeleverde kabel zorgt zelfs voor nog wat extra kwaliteit voor het geluid. De 3D opties heb ik niet echt gebruikt aangezien ik liever naar de originele audio luister. De ambient en noise cancelling standen zijn erg handig en werken goed. Noise cancelling aan en je hoort bijna niets meer om je heen, ambient aan en je hoort juist extra goed iedereen door je muziek of podcast heen. Het laag klinkt ietwat geboost, maar dit is juist wel fijn bij een koptelefoon die gebruikt wordt voor het luisteren van entertainment audio.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Stevig gebouwd
  • Comfortabel
  • Goede verbinding

Minpunten

• Duur

Mathijs 06-07-2022
  • Product gekregen

Hoofdtelefoon met zeer goed geluid

Geschreven voor: Yamaha YH-L700A

Sinds 3 weken in het bezit van deze prachtige koptelefoon. Zeer goed draag comfort en het geluid is uitmuntend. Ook op laag volume heel goed in hoog en laag. De noise canceling is zeer goed en is te schakelen tussen uit en ambient sound. Tijdens het film kijken kun je 3 d sound field aanzetten en heb je echt het idee dat het geluid uit verschillende richtingen komt. Voor de echte muziek liefhebber is dit zeker een aanrader !!

Pluspunten

• Hi res audio ondersteuning
  • Goede noise canceling
  • Lange accuduur
  • Head tracking
  • 3D soundfield